kiwa inspecta
Käytämme evästeitä

Käytämme evästeitä käyttökokemuksen parantamiseen, analytiikkaan ja personoidun sisällön tuottamiseen. Suostumuksellasi käytämme evästeitä myös markkinoinnin kohdentamiseen.

Hyväksyn
Lisätietoa evästeistä

Asiakaspalvelukoulutus - Yksityinen ryhmä

  • Kysy hintaa

0.0 / 5 - 0 Arvostelua

Koulutuksessa käydään läpi hyvän asiakaspalvelun perusteet. Tavoitteena on, että työntekijä osaa toimia asiakaspalvelullisesti ja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen yrityksen kilpailutekijänä.

Koulutuksessa käydään läpi hyvän asiakaspalvelun perusteet. Tavoitteena on, että työntekijä osaa toimia asiakaspalvelullisesti ja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen yrityksen kilpailutekijänä.

OrganisoijaLIS Group Oy
TarjoiluSopimuksen mukaan
Arvosteluja yhteensä 0
0.0 / 5