Asiakaspalvelukoulutus - Kaikille avoin

  • 120 € (+ALV 24%)

0.0 / 5 - 0 Arvostelua

Koulutuksessa käydään läpi hyvän asiakaspalvelun perusteet. Tavoitteena on, että työntekijä osaa toimia asiakaspalvelullisesti ja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen yrityksen kilpailutekijänä.
Lue Lisää

Koulutuksen kieli
Tyyppi
Valitse koulutus

Ei suunniteltuja koulutuspäiviä tällä hetkellä

Koulutuksessa käydään läpi hyvän asiakaspalvelun perusteet. Tavoitteena on, että työntekijä osaa toimia asiakaspalvelullisesti ja ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen yrityksen kilpailutekijänä.

OrganisoijaLIS Group Oy
TarjoiluAamukahvi
Arvosteluja yhteensä 0
0.0 / 5